Söndag

Det blev en väldigt mysig kväll igår med mat och bio :-) Så det blev en lyckad kväll!!

Idag så skulle jag och älsklingen haft en mysig dag med fika, EMD, shopping och storhandling men nej, de ringde från hans jobb så han måste jobba.. :-S Mindre kul, för jag hade sett fram emot våran dag på stan och sen behöver vi verkligen handla. Jag känner mig inte så peppad att åka själv efter förra gången men det är ju inte mer att göra åt saken. Vi måste ju ha mat och pappa kunde inte hjälpa mig vilket var synd men men. Jag ska ta mig en tur på stan i alla fall innan handling, jag kanske går förbi och kollar EMD i alla fall. Får se hur jag gör, inte så kul att gå på stan själv.

Ceasar är helt tokig på mig för G hade inte köpt torrfoder i fredag och det fick jag veta försent igår och nu är det inget som är öppet här i närheten. Så stackarn får vänta tills jag ska till MAXI! Han är inte glad, han stirrar på mig med en sur blick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0