Skola för hela slanten!

Det var skoldags idag mellan 9.15-14.40, jag blev ganska slut och övertrött. Så vi hade det väldigt kul under tågresan hem, he he! Mia-Kolla två bohemer! Jag.- Det är ju två hästar! Mia- jag tänker lyrik. He he, vara vi i skolan som fattar. Vi skulle även berusa oss med lyrik och vin. De på tåget måste ha trott att vi var knäppa. Den nya gruppen är verkligen rolig, trivs med dem alla, speciellt dem jag åker tåg med. Vi kanske ska ses och ta ett glas vin någon gång eller bara umgås, det känns bra. En av tjejerna jobbar som servitris  på en resturang här i stan så hon skulle kolla om de behövde folk, så då kanske jag har en chans att få börja jobba där. Det vore trevligt med ett extra jobb, lite extra pengar i kassan är aldrg fel.



Annars har jag inte gjort så mycket mera idag förutom en promenad som var riktigt skönt. I morgon blir det träning och pluggande, G jobbar hela dagen mellan 10-20 så jag har dagen för mig själv. Helgen kommer se likadan ut, middagen på söndagen blev inställd för Gs mamma är sjuk så det blir nästa helg istället. Det var faktiskt skönt för jag har massa att fixa och nästa helg är G ledig så då kan han hjälpa mig med städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0