Ser fram emot julen redan nu!

Jag vet hur mycket jag har framför mig så jag önskar redan nu att det var över, det är inte så kul att ha sådan ångest över allt som ska göras. Men när jag väl är inne i allt så kommer nog det gå fin fint och jag blir gärna kidnappad för en lunch ibland, jag kan ju inte äta skolmat varje dag. Det kommer vara mycket roliga saker under denna period med, jag och min G firar först 2 år som förlovade, 4 år som ett par och sen fyller min älskling 23 år :-)Så jag har även trevliga saker att se framemot i allt kaos. Jag måste se positivt på allt också, jag kan ju inte se negativt på allt bara för att det kommer vara en tung period i min studietid. Jag gick ju igenom en tung period psykiskt under förra höst och i våras, nu kommer det vara med fysiskt.

Detta ska göras under denna termin:

Salstenta den 25 sep
Hemtenta kring den 25 okt
B-uppsats, börjars skrivas 3 okt
VFU v.45-50, ska planera och genomföra minst 30 lektioner.
Ett PM ska även skrivas har jag för mig.

Nej nu ska jag inte klaga mera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0