Så trött efter en hel dag i skolan!

Vi var så trötta så allt blev så kul! He he! Men det är det nog alltid med Ella och gänget :-) Nu så har vi inga fler lektioner på denna kurs så nu är det bara att vänta på tentan. Vi ska ses alla västeråsare på tisdag och diskutera det var har gått igenom för att kunna få lite klarhet p allt. Jag satsar ju på ett VG, då får jag det på kursen med. När jag nu har fått det en gång så vill jag det igen.

Jag har också gått och blivit förkyld igen, nu har det satt sig i halsen så jag är så svullen. Jag tycker det räcker att vara förkyld en gång men nej det tyckte inte kroppen. Det är klart man ska bli sjuk nu när man ska plugga till tentan. Jag har inte tid att bli sjuk för efter tentan börjar två nya kurser, i en av dessa kurser ska det skrivas en B-uppsats. Plus att vi om någon vecka även börjar ha lektioner som ska förbereda oss inför VFUn så dessa veckor fram till jul kommer vara väldigt tunga. Jag tror detta kommer bli min tyngsta termin hitills. Men jag ska passa på att göra inget från och med efter tentan tills måndag morgon.

Nej nu ska jag bara vila och försöka blir frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0