Så bra gick det för mig!!

Jag skulle ha läst undan allt till denna vecka i helgen men nej då, det blev en lugn helg med mycket träning i stället. Vilket nu var synd för då hinner jag inte träffa gänget i Eskilstuna. Men jag ska i alla fall träffa Tilda på onsdag så då får vi se om någon annan hänger på. Då blir det även träffa med "viktklubben" eller vad jag ska kalla oss. :-)  Det ska bli kul och träffas igen, även fast jag inte är så positiv just nu för hur det har gått förutom att jag känner mig smidigare och  jag kan även knäppa jackan med ett håll mer än förut.

Idag ska jag som sagt plugga hela dagen men jag ska även hinna med och gå till gymmet, tror jag och G kommer gå om en eller två timmar. Det är som skönast vid denna tid för det är så lite folk då. Sen ska det gymmas på onsdag om jag ska följa mitt schema men funderar på hur jag ska göra om jag ska ta det på morgonen eller om jag ska ta det när jag kommer hem. Jag tror jag kommer ta det på morgonen, jag får väl gå dit till halv nio så jag hinner hem och fixa mig sen. Jag tänkte först att jag skulle gå så jag gör i ordning mig där sedan och sen går till tåget men orkar inte bära med mig allt till Eskilstuna. Eller kanske!?!? Jag får se hur jag gör! Eller så tar jag med mig träningskläder och går direkt när jag kommer hem. :-S Eller så flyttar jag det en dag och tar det på torsdag efter skolan och sen på lördag när jag kommer från Eskilstuna.

Nu ska jag sätta mig och skriva lite rester från sommarkurserna. Sen ska det läsas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0