Planeringen är i full gång

Jag har nu mailkontakt med min LK på Rinman, jag har fått en ny. Jag har nu Gun på IP, så jag kommer vara på IP i fem veckor. Det är verkligen skillnad att gå från NVSP till IP men det kan ju vara bra att få den erfarenheten när man väl ska ut och jobba sen för jag vet aldrig var jag får jobb. Det kan bli så att jag får jobb på en högstadieskola t ex. 

Jag ska som sagt ut på VFU v 45 men jag vill ha framförhållning så jag kan börja med min lektionsplanering, jag ska som minst ha 30 egna lektioner helt på egen hand. Så jag ska planera, genomföra och bedömma, precis som en färdig lärare gör. Det kommer vara en utmaning  men en nyttigt utmaning. Så på tisdag ska jag förmodligen träffa min nya LK och diskutera lite hur min tid där kommer se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0