Onsdag

Jag har inte haft tid att blogg idag, jag har haft fullt upp hela dagen. Det började med att jag åkte in för att träffa viktklubben, det gick bra :-) Jag hade gått ner!! Jippi!! Sen var det dags för fika med gänget, det blev en stor sammankomst. Det var trevligt men en avkopplande fika, blev bara en kaffe för det finns inte så mycket annat som jag kan köpa på fik nu när jag verkligen måste tänka på vad jag stoppar i mig. Men det blir ju billigt! Sen bar det hem och då tog jag en sväng på konsum för att handla, när jag väl var hemma så var det dags att laga mat.

Nu ska jag ta och gå och lägga mig för dagen har varit fullspäckad med träning, träff med viktkubben, fika och hemma pyssel.


God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0