Nervös

I morgon ska jag till min partnerskola och träffa min nya handledare, det gör mig nervös. Jag hoppas hon är bra så jag kommer trivas under min VFU, för det är viktigt. Annars kommer det göra att jag inte känner mig bekväm och då påverkar det min prestation. Men det ska säkert gå bra men nervositeten över att det snart är dags att stå där som lärare framför massa elever och speciellt industrielever som kanske inte är så motiverade att plugga finns verkligen. Den byggs på mer och mer ju närmare jag kommer v.45

I morgon blir jag själv hela dagen för G ska invetera på jobbet men mellan 9 och 12 har jag lektion och sedan efter 12 ska jag träffa min handledare så jag har fullt upp ändå så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0