Mysdag med älsklingen

Idag så fick jag mig en lång sovmorgon, jag hade stängt av mobilen så jag hade ingen aning om vad kolckan var så när jag väl satt på mobilen så var klockan 11.40. Det var länge sedan jag sov så länge men det var så skönt för i morgon ska jag upp tidigt igen. Sen när praktiken börjar så blir det inte många sådana dagar för då kommer jag gå upp 6 nästan varje dag. Sen har jag och min G bara umgåts hela dagen för det var så länge sedan som vi hade en heldag tillsammans för det har hela tiden kommit något i mellan för han har jobbat mycket på sistonde.

Nu på kvällen så ska jag ta det lugnt och förbereda mig inför i morgon, då är det drama som står på schemat. I morgon blir det heldag och lunch i skolan. Så jag måste ta med mig frukost, frukt och lunch till skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0