Morgondagen

Jag är väldigt nervös för morgondagen, jag vill inte ställa mig på vågen i morgon. Det känns som det har hänt saker med kroppen men vet inte om jag har gått ner något, på tre veckor så har jag varit sjuk i två av dem. Så jag har bara kunnat träna 1 vecka av dessa veckor plus att jag under de två veckor som jag var sjuk inte var så jätte noga med vad jag åt. Men jag får väl ta igen det till nästa gäng, jag tränar ju 6 ggr i veckan och håller koll på vad jag äter så det borde hända något.

Men jag blir så nervös varje gång som vi ska ha våra möten och det är inte kul, jag blir så nervös så det känns som jag ska kräkas. Det är nog inte bara jag som är nervös.

Så jag ska först träffa "viktkulbben" till 12.30 och sen vid 15 ska jag träffa Tilda på stan.  Så i morgon blir det en dag inne i Eskilstuna. När jag sedan kommer hem så ska jag träna arobic plus coor, det är så skönt för kroppen och coorpasset känner jag hjälper min rygg enormt mycket plus att magen blir mindre :-) Det kan ju inte bli bättre!! he he!!

Jag lyckades lästa nästan allt som ska läsas fram till tisdag nästa vecka så jag kan ta en läsfri dag i morgon. Det känns skönt att inte behöva trycka in det med i morgon. När jag kommer hem vill jag bara träna och fixa mat för kvällen. Jag kommer vara själv varje kväll till kl 21 fram till fredag för G lyckades få jobba 3 kvällar i rad nu, det ahr han aldrig gjort förut eller jo i julas. Men det är väl bara att vänja sig för snart så börjas vinterschemat, allt på vintern när det börjar närma sig jul så får G jobba mycket mera.

Nu ska jag ta och fixa i köket! Hoppas ni alla får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0