Måndag

Denna vecka består av tenta plugg fram till torsdag, då är det tenta som ska skrivas på kopparlunden. Det blir inte så mycket mera de närmaste dagarna än just pluaa och träning men sen på torsdag ska jag träffa Tilda efter tentan. Sen på fredag blir det en trip till Eskilstuna llite tidigare än tänkt, jag skulle ha åkt in till 18 men nu blir det till 11 för jag ska träffa mamma Raija för en lunch och lite shopping. Sen till 19 ska jag hem till Veronica :-) Sen till helgen så blir det mys med älsklingen, jag funderad på om vi skulle gå på bio på lördag för på fredag ska jag sova i Eskilstuna. Sen på söndag är älsklingen ledig så då ska det bli en god söndagsfrukost men det kanske jag inte skulle ha skrivit här för det skulle vara en lite överraksing till G men om du läser detta får du väl låsas som att du blir överraskad :-) He he!

Nej nu ska jag ta och plugga!

Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

Det var du som kommenterade i min blogg va? Så jag inte skriver till fel :P Men du är inbjuden på myskvällar när du vill ;) Men det är väl lite svårare när du bor i en annan stad att göra något oplanerat. Vi får ta o planera in nån myskväll med film o så, så får du komma o sova över :)

Kram

2008-09-22 @ 10:31:04
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0