Måndag

Jag var tvungen att gå upp kl 6.15 idag för jag hade lyckats boka en tandläkartid kl 8.40 i Eskilstuna så det blev att ta tåget kl 7.35:-S Inge roligt alls men när VFUn börjar så kommer jag få åka vid denna tid nästan varje dag så det är bara att bita ihop. Nu sitter jag i skolan för jag tänkte läsa klart Ett drömspel och sen vänta på att Marlene ska få lunch så vi kan ta en sväng på stan. Sen ska jag ta mig hem till västerås för att åka till Ikea, det jobbiga är att jag måste hem först för jag glämde en sak hemma. Men men, så kan det gå. Jag ska köpa ramar så vi kan få upp lite Pragbilder i gästrummet hade jag tänkt. Får se om jag hittar något annat kul :-) Det är alltid kul att åka till Ikea! Efter det så ska jag ta mig hem för att fortsätta plugga och sen ta mig till gymmet och träna. Det ska hinnas med ett arobicspass med hoppas jag annars får det bli två i morgon.

Nu ska jag sätta mig och läsa så jag blir klar någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0