Lördag

Vi får se vad som händer ikväll, jag och G hann aldrig prata om det igår. Vi pratade tidigare i veckan om att gå på bio och att kanske äta ute. Får se när G kommer hem från jobbet. Det skulle vara mysigt med en myskväll ute med min älskling!! Annars vet jag inte alls vad vi ska göra, inte ens vad vi ska äta.

Igår så hqade jag helt fantastisk dag, den började med träning vid ca 07.20, sen blev det tåget till Eskilstuna vi 11 för att träffa min underbara mamma Raija. Vi gick på stan och åt god lunch! Efter det så bar det av till pappa, han hade inte kommit från jobbet när jag kom dit så jag umgick med Rigmor och Tessan innan han kom. När jag sedan såga att han kom i bilen så gick jag och gömde mig för han visste inte att jag skulle vara där. Vad överraskad han blev :-) Det var kul!!

Jag skulle iväg till Veronica senare på party så jag fixade mig och sen skjusade pappa mig till henne. Det blev en riktigt trevlig kväll, jag och Tilda gick hem tidigt från Nybron för vi tappade lusten för det var knappt några människor där. Åt lite sen kom pappa och hämtade oss. Jag sov hos pappa och dem istället för hos Veronica för att kunna umgås pappsen lite.
Tack tjejer för en trevlig kväll!!!

Idag så hann jag umgås med pappa en del innan jag var tvungen att ta tåget hem. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt och fixat lite hääär hemma. Jag köpte en gymboll som hade en gummiring till så man kan koppla fast gummiband. Billig var den med 99 kr! Det är kul att ha lite saker hemma som kan hjälpa mig med träningen, jag skulle vilja ha ett hemma gym men det finns det ingen plats för.

Nej nu ska jag ta och se om det är något som ska fixas innan G kommer från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0