Lördag

Då var det lördag, gårdagens kvällen började med en fika med Veronica och Oliwer. Det var trevligt, kul att få träffa dem lite så här innan tentapluggandet ska starta. Den börjar i morgon för idag ska jag slutföra lite saker som jag måste få undan. Sen när G kom hem så blev det film, mysig avslutning på kvällen.

Idag så ska jag sätta mig ner vid datorn för att skriva lite uppgifter som jag har kvar att göra, jag vill få det klart idag så jag inte behöver tänka mer på det under veckan då jag ska tentaplugga. Så idag är det sista dagen innan jag måste ta tag i tentapluggandet, det som är skönt denna gång är att jag bara måste organisera upp allt för vi får ju ha med så mycket till tentan. Anledningen till att vi får ta med saker till tentan är för att det är så svårt att få in allt i huvudet när det gäller littertur. Vi borde ha en hemtenta, det tyckte även läraren men nej det ansvariga för kursen har fått för sig att vi ska skriva salstenta.

Ikväll så blir det en lugn kväll med G och en god middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0