Lånat böcker nu!

Efter att jag och G varit på stan och shoppat lite och ätit, (jag fick en basker och ett par skor av min underbara älskling :-) ) så gick vi till biblioteket för att låna alla böcker som jag behöver till skolan. Det blev 14 st och då fattas det några fortfarande, så det är en del att läsa! På biblioteket så träffade jag även Ella och hennes son Melvin, han var så söt och inte alls blyg. Han hejade på mig innan han ens visste att jag kände hans mamma och sen blev det bus :-) He he! Riktigt charmtroll!

I morgon blir det viktklubbs träff och skola, jag har skola mellan 14.15-16.30. Det är en konstig tid men inte mycket att göra åt saken. Sen blir det bara hemma och träna innan det ska fixas mat.

Det blev gymmet tidigt i morse :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0