Laktosintollerant/mjölkallergiker

Det runt om kring mig vet att jag under en lång perjod inte klarade av att inta någon mat med mjölk i men under en period nu så har jag klarat mig bra och har då ätit som vanligt. Men det är slut på det nu för jag har varit riktigt dålig på sistonde när jag fått i mig något med mjölk i. Igår köpte jag hem laktosfri fil så jag hoppas det blir bättre av att jag börjar ta bort mjölk från min kost igen.

Är man laktosintollerant så kan man äta mjölkprotein men det klarar inte jag av heller. Jag hade vanan inne förut men nu måste jag komma in i det igen och komma ihåg att fråga om man äter på resturang eller hemma hos någon. :-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0