Klar

Då har jag skrivit tenta nu, det känns som det gick bra. Jag hade satsat på ett VG när jag pluggade men detta blev nog bara ett G men men, jag är glad om jag slipper omtenta. Det kändes annorlunda att skriva en salstenta i Lyrik och drama. Det känns som det är ett ämne som passar bättre som hemtenta. Men nu var det gjort i alla fall så nu är det bara att vänta på resultatet.

Jag sitter nu i biblioteket på skolan i Eskilstuna, jag tog ett tidigare tåg in för det kändes onödigt att gå hem efter tentan när jag bara skulle bli tvungen att vända när jag kom hem. Men jag tänkte sitta här en stund och bara ta det lugnt för att sedan gå viadre till stadsbiblioteket för att lämna tillbaka en bok. Sen blir det fika med Tilda, det var ett tag sedan så det ska bli trevligt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0