Jag har legat i soffan och kollat på The Hills

Jag gick in på MVTs hemsida och såga att det fanns avsnitt utlagda från säsång 4 så jag satt mig i soffan och kollade på det :-) Egentligen så förstår jag inte vad som är så fängslade med denna serie men fänglasnde är det. I Sverige visas säsång 3 på lördagar. Jag ska nog hålla mig till att kolla på nätet på säsång 4, kommer nya avsnitt varje tisdag tror jag.

Nu har jag samlat massa energi så jag ska snart ställa mig och disk lite disk, för att sedan plugga. Jag börjar känna mig lite bättre, det är nog för att jag verkligen gett mig tid nu för att bli frisk och inte gjort något ansträngande alls. Jag vill i alla fall få bort disken innan G kommer hem, för sen ska jag fixa mat. Det skulle ha blivit fisk med äggsås men jag kände inte riktigt för det så det blir wook istället. Jag vet ju också att älsklingen älskar det :-)

Nej nu ska jag inte sitta här och slöa mera!

Hoppas ni får en bra söndag!

Förresten jag ska försöka att få igång mitt fotoprogram igen så jag kan lägga upp alla bilder jag har tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0