Jag fick en chock

Jag kollade nyss min studentmail, jag hade fått resultatet på tentan som jag skrev till en av mina sommarkurser, sexualitet och kön i historian. Jag tänkte: Ja, jag har väl fått G som vanligt, för jag riktar inte in mig på något annat betyg för på höskolan så ska man vara nöjd om man skriver G. Men nej då, jag fick VG, jag har fått VG förut på tentor men nu så slutade detta med ett VG i slutbetyg på kursern och det är första gången :-) Såååå kul!!! Jag är så glad just nu, jag har pluggat så länge nu och jag har äntligen fått VG i en kurs så nu vet jag att jag har kapaciteten att få VG i kurser. Jag ska kämpa på nu så jag kan få det igen.

Fortfarande chockad!!!!

Kommentarer
Postat av: Raija

GRATTIS....vad duktig du är....men det visste jag redan att du är. Så kul att det gick vägen den här gången.

2008-09-13 @ 18:16:02
Postat av: Hampus

GRATTIS SYRRAN!

Det är klart du kan få VG som slutbetyg i fler kurser det är bara att kämpa på. :D :P

2008-09-14 @ 08:28:40
URL: http://hampus91.blogg.se/
Postat av: Veronica Skantz

Grattis! :D

2008-09-14 @ 10:01:55
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0