Jag är så lycklig

Jag känner mig så lycklig, när jag vaknade i morse så slog det mig bara hur lycklig lottad jag är som har en så underbar man som älskar mig för den jag är. Gabriel är verkligen den som jag vill leva med, att få ha honom i mitt liv får mig bara att stråla. Det är verkligen underbart att redan ha träffat den som man vill leva resten av sitt liv med. Så jag ser ljust på framtiden, om ca 3 år så är jag klar lärare, jag och G kanfortsätta leva vårat liv tillsammans. Det kanske till och med blir i en annan stad för man vet aldrig var man får jobb. När man är klar med studierna så kan börja tänka på framtiden och vi kan börja resa lite när jag har fått jobb för då finns pengarna där.

Du är mannen i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0