Hemma och tar det lugnt!

Nu under eftermiddagen ska jag bara ta det lugnt och läsa för jag känner mig inte alls pigg. Men jag ska se till och träna med.

Nu har jag haft möte med min nya LK, det känns som det ska gå bra. Jag är inte lika nervös nu, det hjälpte verkligen att få prata med henne. Jag ska tillbaka och träffa de andra svensklärarna som jag ska följ under mina veckor om två veckor. Vi ska diskutera lite om vilka lektioner jag ska ta. Sen så ska jag bara följa deras planering, det jag ska bestämma är hur jag vill genomföra allt tror jag.  Jag ska under första veckan följa med klasser på alla deras lektioner, till och med svets- och mecklektionerna. Min LK ville att jag skulle lära känna alla lärare och sen ska jag få följa med ut till Volvo när 3orna är ute på APU. Jag kommer även få vara med under utvecklingsamtal för att få veta hur det går till, sen även öppethus och bufferdag. Jag kommer helt enkelt får veta hur det är att vara lärare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0