Hemma från Eskilstuna nu

Det var som sagt inflyttningsfest igår,det var riktigt skoj. Det gick  lite vilt till mot slutet :-) He he! Jag blev hämtad av pappa kl 22 så jag kom i säng i god tid. Så det blev en lugn kväll för mig och det kände jag att jag behövde. Men jag hade kul ändå! Tack Veronica för en rolig fest! Jag glömde tyvärr kameran hemma hos pappa igår kväll så jag kunde ta några kort men jag ska se till att få bilderna av Tilda och Veronica som de tog :-)

Innan jag åkte på festen så hann jag umgås lite med pappa och bror min, vilket var trevligt. Pappa och Hampsu åkte till Göteborg i morse, hörde dem stänga dörren 5.20 i morse. Dem ville komma iväg i god tid så de hade hela dagen på sig.


Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, väntar på att G ska komma hem med för han jobbar extra denna helg pga av invetering. Så nu dröjer det länge innan han har en helt ledig helg. :-S

Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

Tack själv gumman för att du kom och för den fina inflyttningspresenten ;) Den uppskattades som du kanske märkte =P

2008-09-14 @ 10:01:15
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0