Heldag i skolan!

Idag har vi tagit ut det "lyriska jaget" ur olika dikter. Det är verkligen intressant när man börjar komma in i det, tidigare så läste man en dikt rakt upp och ner nu tänker man så många steg längre och djupare. De tolkningar man får fram ibland kan vara hur annorlunda och knasiga som helst men inget är fel man har  bara olika syn.

Annars idag har jag tränat med mina gummiband som kom med posten igår, jag fick även en balansbräda och en träningsboll, jag trodde det var en pilatesboll men nej det var mindre. Men nu kan man verkligen variera min träning här hemma, så det blir gym, promenader, arobic, coor och sen styrkeövningar med gummiband och träningsboll. :-) Det kan ju inte bli bättre! Träningen har blivit en del i mitt liv nu, det är något som jag gör nästan varje dag och jag ser alltid till att jag har tid för det. Det är ju meningen att det ska bli en del av ens liv så man kan hålla fast vi träningen. Jag börjar även vänja mig vid att äta mjölkfrikost, i morse blev det havreyogurt. Det kanske inte låter gott men den med ananas är riktigt mumsig,jag fick även tips om att den från gogreen med blåbär är riktigt god.

Snart ska jag börja dona lite i köket, det ska ju ätas kvällsmat. Det blir hemma gjorda biffar med rotfrukter och sås. Sen som alltid en god sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0