Hade glömt

Jag hade glömt att jag skulle vara själv hela dagen idag, Gabbe ska på 30 årskalas.Men det gör inget för jag mår inte riktigt 100% så jag ska krypa ner i soffan och bara ta det lugnt så jag blir bra snart. Nog för att det hade varit mysigt att få vara med min älskling men men, han är ledig hela nästa helg så då ska vi ha det mysigt.

Jag tog mig ett träningspass nu på morgonen, jag tog något som inte var så konditionskrävande så jag körde ett styrkepass.Så skönt!! Känns verkligen i magen! Jag ska ta ett pass på eftermiddagen med men jag ska även plugga idag, har massa att läsa, vill vara förbered på tisdag så vi kan få en bra diskussioner :-)

Jag funderar även över vad jag ska äta ikväll, vet inte vad jag vill ha. Jag kan inte köpa någon mat för det är mjölk i allt så jag måste komma på något att laga. Det kanske blir tacos :-)  Det är enkelt och gott så det blir nog bra.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0