Fullt upp idag!!

Det började med att jag tog tåget till skolan för att träffa basgruppen innan lektionen. Jag blir verkligen tokig på SJ,de vet att det är många studenter som åker tåg till Eskilstuna men åndå så packar de oss som sillar. Packade studenter har flera innebörder. Det blev lunch i skolan för vi slutade 12 och tåget gick 13.23. När jag väl kom in till stan så träffade G upp mig för att åka till Ikea, han var inte med igår och ska ville att vi skulle kolla på en soffa till gästrummet. Det blev en soffa så nu kan vi äntligen få ordning i gästrummet. Sängen har redan åkt ner i källaren så nu väntar vi bara på att soffan ska komma, få se när de har tänkt sig komma med den. De pratade om att det skulle ta 3 arbetsdagar så vi får väl se, jag hoppas den hinner komma innan söndag för då kommer Gs familj hit. Så nu händer det saker med gästrummet, ny soffa, fina kuddar, matta och tavlor :-) Vi har ju bott här ett år nu så det är dags att det blir lite ordning där inne.


Denna blev det, fast en 2-sits sen köpte vi till blommiga kuddar :-) Så det ska nog bli bra, hoppas det i alla fall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0