Full fart idag!

Jag har nyss läst klart Himmelsöga av Arne Dahl, den var så bra. Jga rekomenderar den starkt, ikväll ska jag börja läsa den första boken i serien som jag fick låna va min bror för han hade köpt den i veckan för att mamma Raija tyckte att han skulle köpa en bok. Han kom ihåg att jag hade pratat om Arne Dahl så då blev det en bok av honom. Jag hade själv tänkt köpa den men då kan jag vänta med det ett tag.

Nu när jag har läst klart så ska jag börja med allt som ska göras idag, det ska diskas, städas, baka och hinnas med träning för jag bestämde mig igår för att ändra i mitt schema och ha lördagar som träningsfri dag. Gs familj kommer till 17 så jag har några timmar på mig. Jag tänkte börja med pajen, sedan tränan medans den är i ugnen. Då borde jag vara klar med allt detta så jag kan städa vid 14 tiden och då har jag tre timmar på mig.

Nu måste jag börja om jag ska hinna.

Tack alla för era gratulationer till min framgång :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0