Fredag

Det värsta med helger är att det inte känns så stor skillnad mot vardagen för jag gör i stort sätt samma saker på helgen som på vardagen, plugga!! Det som kan skilja är i så fall om man har något planerat under helgen men under denna helg så kommer jag bara plugga under dagarna i alla fall för min G jobbar. Men jag får njuta av kvällarna när jag ska ha myspys med min älskling. Det som är kul med helgen är att jag får äta lördagsgodis :-D He he! Nej nu låter jag deppig, men det kan ha och göra med att jag känner mig lite ensam här borta ibland! Det känns som jag blir lite bort glömd bara för att jag bor i Västerås.


Fyy deppdag idag!!


Denna helg tänker jag plugga undan massa så jag kan ta det lugnt i veckan!

Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

Näää, du är inte bortglömd, ta dig till etuna på mina partys ;)

2008-09-05 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0