En tidig kväll

Igår la jag mig i sängen kl 20 och läste en bok, Arne Dahls första bok i hans serie, den är så bra. När jag hade läst en timme så började jag känna mig trött men kände att jag kunde inte lägga mig så tidigt. Jag gick upp och kollade på två och en halv män i en timme för att sedan gå och lägga mig, tur var det för jag blev väckt tidigt i morse av en viss Ceasar. Han hade fått för sig att fodret var slut men det var det ej.

Idag ska jag sitta hemma och tentaplugga hela dagen, jag hade tänkt och ta mig till skolan men känner jag jag behöver vara hemma och ta det lugnt.


I morgon borde vi få veta vad G får för lån, jag brukar vara lugn men denna gång har vi ingen aning för det hade blivit något fel med timmarna. :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0