En natt utan min älskling

I morgon blir det en natt utan min älskling, det kommer vara så tomt utan han men jag kommer hem på lördag igen och då ska jag och min underbara fästman ha en mysig kväll. Det vara prat om att vi skulle gå på bio så vi får se :-) På söndag så blir det storhandling, sen efter det ska vi på stan. Älsklingen behöver lite nya kläder så det ska vi kolla efter, sen ska jag kolla på stövlar. Vi ska även sätta oss och fika i gallerina för EMD ska vara där, det är ju inte så att jag är västa fanet men det kan vara kul att lyssna. Dem har ju bra röster så det är trevlig bakgrundsmusik. Så det ska bli en väldigt trevlig helg med älsklingen. Han är bara ledig söndag men vi hinner umgås en del i alla fall. Det ska hinnas träna med på söndagen men vi har en fullspäckad dag så jag tror det blir träning hemma. Jag hade tänkt mig att köra ett roddpass på gymmet men det får nog bli på måndag.

Nu så ska jag fixa lite innan G kommer hem från jobbet.

Hoppas ni får en trevlig kväll och fredag, för jag kommer inte hinna blogga något i morgon.

Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

Hej gumman. Jag behöver storhandla denhär månaden så mamma erbjöd mig att följa med henne på lördag kl 10. Så jag tänkte smita iväg till Willys o Coop då. Givetvis får du sova hur länge du vill o äta frukost när du vill o jag kommer ju hem senare, men bara så du vet. Behöver du gå innan jag kommer tbx kan jag lämna en extranyckel åt dig. Annars e jag bara borta en sväng på förmiddagen. Vill du sova på soffan eller på madrass förresten?

Puss

2008-09-25 @ 21:31:27
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0