En kväll som alla andra kvällar

Ja nu sitter jag vid datorn och kollar runt lite som jag gör i stortsätt alla andra kvällar med, den som skiljer är att jag har sällskap :-) Min underbara G sitter här brevid och spelar på sin Ps3a. Nu lät det som att han aldrig gör mig sällskap i soffan, det är klart han gör då men då brukar vi göra något tillsammans som att kolla film eller spela Buzz som vi har gjort på senaste tiden på grund av att vi har nya buzz :-) Det är så mycket roligare än de som fanns till Ps2. Det passar verkligen alla, det finns alltid någon kategoria som man kan något om. Det är så mycket mer varierande frågor.



Snart får man pengar också :-) Då ska köpas hårfärg t ex, för jag vill inte vara så skrickblond som jag är nu men mamma Raija ska få hjälpa mig och välja vilken färg jag ska ha. Jag tror jag vill ha något som är lite lugnare blond eller så blir jag brunnett. Den som lever får se!!! He he!! Jag tror även att jag ska köpa någon fin top till fredagskvällen men får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0