Det gjortde inget

Jag pratade med Ella på morgonen och hon plus Mia skulle inte heller gå på gruppträffen så det gjorde inget att jag hoppade den. Jag tycker att det är bättre att jag är hemma och ser till att bli riktigt frisk så jag kan gå på tentan, jag har så mycket anteckningar och vi har diskuterat en del på raster så jag känner att det kommer gå bra ändå. Jag ska bara sätta mig och kolla igenom Lyrikens liv och sortera mina antckningar, sen är jag redo för tentan :-)

Det ska bli skönt med en avslappnande lunch efteråt med Tilda, det är så mycket spänningar som släpper efter en tenta så då vill jag bara ta det lugnt.

Nästa vecka ska vi ha två nya kurser, roman och novel plus språksociologi med uppsats så då måste jag försöka komma på vad jag ska skriva om i min B-uppsats. Jag har lite funderingar, en är att skriva om svordomar i skrifter som böcker, tidningar mm. Men jag ska fundera mer efter den första lektionen för jag vet inte riktigt vad läraren vill att man ska skriva om.

Nu ska jag kolla lite litteratur som ska vara till uppsatskursen för till den andra kursen har jag redan kollat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0