Då vara det fredag igen!

Jag ska hinna med att träna och fixa lite här hemma innan jag beger mig till tåget som går 15.35, pappa kommer och hämtar mig efter jobbet så jag ska vara där ett tag innan jag ska till Veronica på inflyttningsfest! Det blir en lugn kväll för mig men läsk och tidigt sängång. Jag känner mig inte riktigt på topp, har ont i äggstockarna :-S Så jag behöver en lugn kväll.

Annars då, i morgon ska jag ta och städa här hemma för att det ska vara fint när Gs familj kommer på söndag så denna helg består av städande, besök och pluggande. Jag måste ta och börja läsa till på torsdag för det är tre böcker som ska läsas så jag har en del att göra.

Träningen går underbart ville jag bara meddela :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0