Utvecklingsamtal

Det är vad min dag har bestått av, jag har varit med på ca 8-10 utvecklingsamtal under hela dagen. Det blev en lång dag, jag trodde jag skulle vara hemma till 14 tiden men nej jag var hemma till 18. Jag tog bara med ett par smörgåsar till lunch just för att jag trodde att det skulle bli en kort dag. Men men, det blir en kort dag i morgon i alla fall. Jag börjar halv nio och slutar halv 15. På min lunch ska jag åka ut till Tuna park för att hämta ut de spel som vi har bokat på EB. Så det blir att slänga i sig något lätt så jag hinner.

Sen så blir det klassfest :-) Det ska bli riktigt trevligt!! Tacos och vin, he he! Jag funderar på att locka håret om jag känner att jag hinner. Jag kommer vara hemma till 16 och jag ska åka vid 18 tiden. Jag vill göra något med håret som jag inte brukar göra.

Jag ska även boka tid hos frisören tills vi ska på julmiddag med Gs jobb. Jag måste även fixa en fin klänning för det är dresscod kavaj. Så det är en tjusig middag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0