Spänd infår i morgon!

Morgondagen börjar med att jag ska ha min första lektion med IP2B, så jag är skapligt nervös men jag har fixat allt som jag kan fixa så det ska nog gå bra. Men jag ogillar verkligen högläsning......... Men men, det ska nog gå bra!
Det som ska göras är att först gå igenom vad som hittills har hänt, gå igenom karaktärerna vi har möt på och sedan läsa i ca 20 minuter för dem innan vi ska prata lite om vad som har hänt under de sidor som vi har läst. Sen så eftermiddagen har jag 1B och då ska det göras instruktioner. Det som annars ska göras i morgon är att sitta och planera och fixa.

Nu börjar jag bli väldigt trött så jag ska nog snart ta och lägga mig så jag är pigg i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0