Snart slut på tredje veckan!

Det är redan fredag i morgon och sista dagen på VFUn för denna vecka och då är det bara två veckor kvar. Det som händer i morgon är att jag har två lektioner på förmiddgen och en efter lunch. Den lektionen som är efter lunch kommer min handledare från högskolan på. Hon ska kolla om jag sköter mig! :-) Vi ska börja med ett nytt avsnitt för dem blev klara med sina argumenterande texter eller dem flesta. Det var sista chansen att göra det på lektionstid. I morgon börjar vi med referat, jag planerat och fixat till detta moment med.

Förutom detta så ska jag betygsätta alla nationella prov och argumenterande texter i helgen. Jag har läst alla nationella prov och börjat peta lite i dem men nu ska jag kolla kriterierna för att kunna sätta betyg. Sen ska SMMEs betygsättas :-S Hjälp hur sätter man betyg... Det är så svårt att veta hur hård eller snäll man ska vara. Det som är viktigast är att  dem har följt uppgiften och att man förstår vad dem vill få fram.

Nu ska jag ta och försöka komma på varför jag satt mig vid datorn för det var något jag skulle kolla upp på nätet men glömde vad det var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0