Seg dag

Jag känner mig så seg efter att ha setat och skrivit på min tenta i sortsätt hela dagen... Sen lockar det inte att gå upp vid 6 tiden i morgon. Jag tänkte att jag skulle försöka förbereda så mycket som möjligt ikväll så jag kan sova till 6.30 i allafall. :-)

Nu ska jag fortsätta skriva på tentan!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag håller förresten på och planerar vårat firande nästa helg och sen firandet av Gs födelsedag :-) Den dagen vi ska fira honom med hans familj så är det 1:a advent så det blir nog lite jultema! Pyntat ska det vara, det blir säkert lussebullar som min älskling verkligen älskar. Men såklart blir det också en helt vanlig födelsedagstårta. Det är fyra veckor kvar till detta så jag hinner planera :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0