Så nöjd!

Jag är verkligen så nöjd med min nya hårfärg, det var kul och se reaktionerna som blev i skolan. Gun tyckte att jag passade bättre i denna färg än den jag hade innan, Håkan sa: har vi en ny arbetskamrat :-) och Andreas sa: har du klippt dig eller färgat håret.. He he!! Det var den roligaste kommentaren.

Idag har det storhandlad så nu finns det massa god mat i frysen. Men jag måste ut till Hälla igen för jag måste köpa en julgransfot så vi kan sätta upp granen till söndag. Får ta mig dit på lördag för i morgon hinner jag ej för då har jag massa lektioner.

Nu ska jag ta det lugnt och se när älsklingen kommer hem för han är hos en jobbarkompis för att lämna en sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0