Så kul!

Jag måste bara skriva det, jag har fått kontakt med en gammal vän från barndommen, Emmelie :-) Vi gick på dagis ihop, umgick hela tiden och sen flyttade hela familjen till Smedjebacken. Det var så tråkigt när dem flyttade men vi håll kontakt under ett tag, dem kom och hälsade på och vi åkte och hälsade på dem. Jag och Emmelie bevväxlade ett tag men sedan tappade vi bara kontakten men nu så hittade jag henne på facebook och vi har börjat prata en hel del! Det känns riktigt kul! Vi hade bra kontakt med hela familjen så det är kul och höra hur det är med alla nu när vi har vuxit på oss en del :-) Både hon och jag blev helt uppspelta! :-)

SÅ kul!!

Kommentarer
Postat av: Raija

Vad roligt att ni hittat varandra.....förstår hur det känns.....ska ni träffas snart?

2008-11-07 @ 17:16:20
Postat av: Svar till mamma Raija

Ja vet inte, vi har inte pratat om det. Vi pratar bara om allt möjligt och försöker komma ifatt med allt :-)

2008-11-08 @ 15:36:20
Postat av: emmelie

hihi ja klart vi börja prata igen :) å nu bor vi ganska nära :)

2008-11-09 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0