Så himla trött!

Jag känner mig inte pigg alls, det har varit en intensiv dag plus att jag börjar bli sjuk tror jag. Min hals mår inte så bra!

Man blir verkligen psykiskt och fyskiskt slut nu under VFUn, det är så mycket med allt och alla elever som inte mår så bra! Det handlar verkligen inte bara om att hålla lektioner. Det är så mycket mer!
Idag så hade min mekaniker 1:a responsgrupper och det gick bra. Dem trodde att dem var klara efter 10 min men det visade sig att de inte alls var det... Men men, vi ska ha responsgrupper igen om ca två veckor.

I morgon ska jag ha NV3D för första gången och vi ska gå igenom hur den muntliga delen av nationella provet ska gå till och sen ska dem börja förbereda sina tal och dem PMen som ska skrivas till. Sen blir det lästimme med IP1B. Det som kommer ta tid i morgon är allt rättande av nationella proven. Jag har arbetat undan det mesta så jag har bara att rätta dem just nu. Lite mer blir det att göra på torsdag igen när jag får mekaniker 1:ans texter som ska renskrivas då så jag kan bedömma slutresultatet.

Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt ett tag innan jag tar min in i sovrummet!

Ja just det, såg en bild på Aftonbladet med lilla Roffe som mamma Raija hade förut.



Den underbara katten!

Kommentarer
Postat av: Raija

Det står i Aftonbladet att det var förra årets katter, men det är ju tre år sen jag satte in bilden på Roffe. I januari är blir det tre år sen vi tog bort honom....tiden går så fort.

2008-11-19 @ 08:22:06
Postat av: Anonym

Ja tiden går verkligen fort, kommer ihåg det som igår. Jag skulle med tåget till Örebro när jag fick veta det. Det blev ingen rolig dag i skolan.





Saknar dig!

2008-11-19 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0