Orkar inte skriva nu när det är så mycket!

Det är så mycket just nu, jag har inte hunnit prata med någon av mina vänner knappt på ett tag nu på grund av att jag har så mycket att göra. Det är fullt upp med lektioner och planering! Det har varit långa dagar både igår och idag, igår var det konferans så jag var hemma till 19 ca. Men jag hade sådan tur att min underbara älskling hade lagat mat :-) Han är ju bara för underbar! Idag så kom jag hem till 18 men idag blir det jag som lagar mat för älsklingen jobbar även han idag och kommer hem vid 21. Det ska lagas köttbullar, hemmagjort mos, lingon och sås.

Idag så var jag vakt på nationella provet, satt och stirrade på eleverna från 8.30-16.30. Så man är ganska slut just nu!Jag är så himla trött och börjar känna mig förkyld! Det är inge kul alls för jag har inte tid att vara sjuk... Det blir en tidig morgon i morgon med, jag har lektion vid halv nio så jag måste upp vid 6 som vanligt. Det blir även så på fredag och då har jag fullt upp, lektion efter lektion mellan 8.30 till 15.20. Det ska bli skönt med helg fast jag kommer ha en hel del att göra i helgen, rätta massa texter och börja rätta NVs nationella prov. Jag förstår inte hur jag ska hinna men men, bara att kämpa på och se till att bli klar.

Nej nu ska jag vila lite till innan jag måste ställa mig och laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0