Mys lördag med min älskling!

Det blev inte så mycket rättande av nationella prov som jag skulle behövt så jag får sitta hela dagen idag och hoppas på att jag hinner klart. Annars har jag måndagen på mig för då har jag bara två lektioner.  Men det var värt det för vi hade en mysig dag. Jag började med att storstäda badrummet ich fixade ordning i vardagsrum och hall. I hallen så rensade jag bort alla sommarskor och vår/höst jackor. Det blev så mycket finare.

Jag och G begav oss ner till stan där vi tog oss en liten fika och kollade lite i affärer. Jag visade vad jag hade funderat på att ha på mig på julmiddagen och sedan kollade vi på julsaker. Jag bara älskar julsaker! Jag och julen gr väldigt bra ihop, längtar efter att få ta fram allt pynt :-) Vi vill ha ett väldigt juligt hem! Det ska vara massa julpynt överallt! Sista veckan innan jul kommer att bestå av att göra julgodis och annat gott till julen. Me åter till lördagen, när vi hade varit på stan så gick vi förbi domkyrkan och det visade sig att det var en minnesgudstjäst där så vi gick in. Det var så mysigt, fin musik och det lugn som infinner sig när man är i kyrkan. Jag lir både lugn i kropp och själ när jag sitter där.

Idag blir det som sagt bara rättande av nationella prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0