Mina första lektioner som lärare +klassfest

Igår så fick jag ta över som lärare i två av mina klasser, det var så kul! Jag har verkligen hittat rätt, innan så var jag så rädd för om jag skulle känna att jag valt fel men nej så känns det inte alls nu. Det känns som jag har hittat min plats i livet, läraryrket och livet med min älskling! Just nu kan det inte kännas bättre förutom att jag är ledsen över att jag inte hinner träffa vänner och familj så mycket nu. Jag hoppas verklige att ni förstår! Jag känner att jag har så mycket att sätta min in i just nu så jag behöver så mycket tid åt allt just nu. Men så fort det har lugnat sig så har jag tid, denna vecka som kommer så kommer mycket handla om att komma in i att ha lektioner varje dag plus att förbereda till varje lektion som jag ska ha.

Det blev lite stressigt för när jag skulle till ta tåget hem vid tre så var det inställt........ Så typiskt!!! Dem satt inte in någon buss heller så jag fick vänta till nästa tåg, jag var hemma till 17 och skulle iväg till halb sju. Så det var bara att skynda sig hem för att göra sig i ordning.
Men vi hade riktigt kul! Tack tjejer!!

Hela gänget :-)
Lilla Ella :-)
  Ingalill (Inga from sweden, he he!) och Elin
  Camilla och Mia :-)


Evelina hade väligt kul!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0