Lördag

Idag ska det tränas och rättas! Det är det enda som jag hinner med idag, förutom att mysa med älsklingen ikväll med något gott framför tvn. Det ska ju kollas på Stjärnor på is! Så mysigt att kunna få umågs med älsklingen en hel kväll.

Igår så blev det Idol, så synd att Robin åkte! Jag tycker fortfarande att Johan har varit kvar alldeles för länge. Jag hoppas verkligen att han åker snart men jag tror det kommer blir så här: Robin B, Johan, Alice - åker i den ordningen och sen blir det Anna och Kevin i final! :-)

Älsklingen ville sedan kolla på film men jag var så trött men i stället för att gå och lägga mig så somnade jag i Gs knä :-) Så mysigt! Jag vaknade till vid tolv och blev tvungen att lägga mig i sängen för jag hade fått nackspärr... Men det var det värt! Jag har en sådan underbar man och jag känner mig så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0