Lördag

Det blev en mysig kväll med älsklingen igår :-) Jag kan inte ha en bättre fästman!

Idag ska jag fixa här hemma med massa julpynt, jag älskar verkligen julen! Jag ska ta fram allt, till och med julgranen. Allt julrött ska fram, de röda ger verkligen en känsla av jul. Det passar igentligen inte in här hemma men är det jul så är det. Jag älskar julen! Jag ska förmodligen baka pepparkakor och lussebullar om det hinns. Det är det ända jag brukar göra så här vid advent, julgodis brukar jag göra under den sista veckan innan jul. Då ska det göras massa julgodis :-)

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska ta hand om allt här hemma!  Jag måste ner i källaren för att hämta julsakerna, tycker inte om att gå ner dit....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, tog du åt dig en aning av att jag dissade färgen rött? ;)

2008-12-01 @ 08:20:10
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0