Lördag

Jag är fortfarande väldigt trött efter att inte ha sovit så många timmar igår natt, så det blir inte så mycket gjort idag. Jag har massor att göra med tentan så jag måste förska hitta orken att skriva lite idag för helst ska jag vara klar i morgon för sedan börjar jag min VFU. På måndag morgon ska jag ta tåget som går 7.35 från Västerås för att vara i skolan i tid. JAg börjar halv 9. Det hade varit skönare att ha en skola i Västerås så jag hade sluppit gå upp så tidigt. Jag ska prata med min handledare hur länge hon tänkt jag skulle vara där på dagarna, för det är meningen att jag ska vara i skolan 30h i veckan så om jag kommer till halv nio så jag få åka hem vid 15.

Ikväll ska det ätas god mat, medelhavsgratäng med lax. :-) Mumsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0