He he! Glömde!

He he! Förra rubriken handlade om dålig planering av SF men jag glömde skriva vad som var dålig planering fick jag på peckat av mamma Raija :-) He he!

De öppnade portarna till bion kl 23.30 och filmen skulle börja ca 00.00. Det var enormt mycket folk och även fast vi hade våra biljetter så ville vi ju ha lite snacks. Vi ståd i snackskön från när de öppnade tills 00.07, då vi fick springa ner för hon i kassan sa att filmen började nu. Vi fick springa ner för att inte missa något men vi hann för de började visa reklamen då, inte filmen. Men om dem hade öppnat tidigare t ex 23.00 så hade det inte blivit sådan stress för varken dem som jobbade och vi som skulle se filmen.

Sen måste jag säga att jag var riktigt irriterad på folk som trängde sig och ljög för att komma längre fram medans en annan är ärlig och väntar snällt.


Kommentarer
Postat av: Raija

Håller med om att det verkar ha varit väldigt dåligt planerat, när det blir så. Men tur att ni hann se hela filmen ändå.

2008-11-01 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0