Handledarbesök igår

Jag är bara tvungen att skriva av mig för jag har mått så dåligt sedan besöket igår!! Vet inte vad jag ska göra!!!! Jag fick jätte mycket positivt men det är det negativa man kommer ihåg och det är inte så kul när hon sågar hela min uppgift som eleverna hade under lektionen.. Jag kan förstå vad hon menade för jag tänkte själv på det medans lektionen höll på men jag måste ju få göra misstag, hur ska jag annars lära mig. Det finns lärare som har jobbat hur länge som helst som fortfarande gör dessa misstag. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill inte att detta ska förstöra min helg eller de resterande veckor som jag har kvar på min VFU. Det är ju bara två veckor kvar nu! Det har gått så fort! Det som kvarstår är att vi ska ta oss igenom rattande av nationella proven, jag ska göra det sista nu i helgen. Jag ska fortsätta med referat i SMME men måste väll lägga om det bara för det min handledare från högskolan anmärkte på. I IP2B ska vi kolla på filmen möss och människor sedan ska de skriva en uppsats i det temat. I IP1B ska vi fortsätta med instruktionerna tills jag slutar och till sist så har vi NV och där ska vi genomföra den muntliga delen i nationella provet. Sen så slutar jag!

jag skulle ha velat pratat med min handledare på Rinman efter handledaren frän högskolan hade gått men jag var tvungen att springa till tåget. Men på tåget så fick jag veta att det inte bara var jag som fick värsta avhyvlingen av denna handledare. Den som man trodde skulle vara snäll var inte så snäll och den man trodde inte skulle vara snäll var visst snäll. :-S Förutfattade meningar är inte bara att ha!!

Nej nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska fortsätta med rättandet av nationella proven och sedan städa. Jag skulle även vilja hinna med en liten promenad i dag med min underbara älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0