Fem veckor som osocial

Nu så börjar mina fem veckor som jag kommer vara väldigt osocial, jag kommer inte alls ha tid att träffa mycket folk i huvudtaget. Vissa dagar kanske jag kan slänga in en lunch men annars blir det inte så mycket mera. Detta är väldigt tråkigt men kan inte göra mycket åt saken. När jag väl kommer hem om dagarna så måste jag planera mina lektioner, rätta det som mina elever har lämnat in och sen måste jag hinna träna lite här hemma. Jag och min älskling kommer inte hinna umgås mycket heller de närmaste veckorna pga allt. Fast på lördag ska vi umgås en hel del för så ska vi fira våran förlovningsdag, den är på tisdag men då kommer jag hem sent så det känns roligare att fira på en helg. Jag kommer förmodligen inte vara hemma förrens till 19 på tisdag och måndag med men då är det pga träningen. Tråkigt när älsklingen är ledig! På onsdagen jobbar han sen och på torsdag ska jag förmodligen sova hos hans mamma. Till sist blir det klassfest på fredag så vi får passa på och umgås idag när han slutat jobbet och sen nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0