En dag hos familjen Andréasson

I morse åkte jag med tåget för att umgås med familjen min, det var en trevlig dag :-) Det känns bra att bara att slappna av! Men jag var väldigt trött när jag kom hem så det var bara att duscha och ta det lite lugnt. Just nu så kollar jag på OTH, men sen måste jag ställa mig och fixa maten. Det blir mos med ugnsfalu! :-) Mumsigt!!!

I morgon drar en ny vecka i gång med massa lektioner, 2 i morgon, 1 på tisdag, 2 på onsdag, 1 på torsdag och till sist 3 på fredag. Det är fredagar som känns bäst för då är det fart och fläckt. :-) Men jag har så mycket att göra så tiden kommer gå fort endå. Jag ska rätta alla nationella prov och texter så jag kommer inte ha brist på jobb denna vecka. Jag måste kolla igen om vad som ska tas upp i morgon på min första lektion. Vi håller på med Möss och människor så det ska göras en genom gång och sedan läsa högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0