Eget arbetsrum + 2 år som förlovade

Idag fick jag mitt helt egan arbetsrum på skolan!! Det känns skönt att kunna stänga in sig där och få saker gjorda, jag hann göra en hel del idag men jag har forfarande mycket kvar att göra innan måndag.

Jag har även mycket att göra idag för jag måste fixa klart min tenta.


Idag så firar jag och min underbara älskling 2 år som förlovade, det känns helt underbart och jag har verkligen världens underbarast fästman:-) Jag fick sex and the city filmen!!! Jag hade köpt kostymbyxxer och väst men det passade ej så det var synd. Det blir god mat och efterrätt idag men vi ska fira på riktigt på lördag!

Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

Grattis på förlovningsdagen gumman! Puss

2008-11-04 @ 18:30:00
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0